tabularasalogo


Θέμα: Δημιουργική γραφή και κωμική ατάκα
Εισηγητές: Παναγιώτης Καποδίστριας και Αντιγόνη Πόμμερ
Περιγραφή:
«Τι θα γινόταν αν…», μια υπόθεση που κάνουμε όλοι και που στην πραγματικότητα τις περισσότερες φορές δεν έχει απάντηση. Αυτή η υπόθεση, όμως, στην μυθοπλασία είναι το βασικό στοιχείο για τη δημιουργία μιας λογοτεχνικής ιστορίας ή ενός τηλεοπτικού σεναρίου ή ενός θεατρικού έργου. Έχουμε την υπόθεση, δημιουργούμε έναν ήρωα που θα είναι πρωταγωνιστής στην ιστορία μας και δημιουργούμε το διάλογο για να αρχίσει το ταξίδι του.
Μέσα σε μια ώρα θα μάθετε τις βασικές αρχές που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας για να δομήσει μια ιστορία και στη συνέχεια θα έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε μία όλοι μαζί.


tabularasalogo


Θέμα: Σκηνοθεσία και φωτογραφία, με τον Άρη Λυχναρά
Εισηγητής: Άρης Λυχναράς
Περιγραφή:
Τι είναι η φωτογραφία σήμερα;
Τι κάνει ένας σκηνοθέτης σήμερα;
Πώς μπορώ να εκμεταλλευτώ τις σύγχρονες κάμερες και να κάνω φωτογραφίες και πλάνα σε αρκετά “υψηλό” επίπεδο;
Μαζί θα μάθουμε τις βασικές αρχές και τεχνικές της φωτογραφίας (βάθος πεδίου, κανόνας των τρίτων, χρήση των φακών, κτλ.) αλλά και τις βασικές αρχές της σκηνοθεσίας (πλάνα, γωνίες, κανόνας του άξονα, κίνηση της κάμερας, κτλ.)
Βασικά μυστικά “κλειδιά” για την σκηνοθεσία και την φωτογραφία σε ένα masterclass!


greystudioslogo


Θέμα: Η μουσική παραγωγή σήμερα
Εισηγητές: Χρήστος Μάτης, Κωνσταντίνος Μπόρεκ
Περιγραφή: Δημιούργησε τη δική σου μουσική



stemlogo


Θέμα: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική
Εισηγητής: Φώτιος Φωτεινάκης
Περιγραφή:
Το πρόγραμμα Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική παρόλο που είναι σχεδιασμένο για τους μαθητές των τελευταίων τάξεων του δημοτικού, ανταποκρίνεται το ίδιο αποτελεσματικά σε εκπαιδευομένους κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου. Μέσω της ομαδικής δραστηριότητας γύρω από την κατασκευή ενός ρομποτικού μοντέλου που αλληλεπιδρά με τον αληθινό κόσμο σε πραγματικό χρόνο, οι εκπαιδευόμενοι ζουν μια συναρπαστική και ψυχαγωγική εμπειρία που δεν θέλουν να τελειώσει!

Κάθε κατασκευή ακολουθεί έναν “κώδικα” που είναι προϊόν της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητευόμενων και πραγματώνεται στο ψηφιακό περιβάλλον του MIT Scratch 2.0.
Η πραγματοποίηση όλης αυτής της διαδικασίας τους εμπλέκει σε πρακτική, ενεργητική, ομαδική εργασία διερευνητικού & πειραματικού χαρακτήρα (πρώιμοι επιστήμονες), τους βοηθά να κατακτήσουν τη μάθηση, τη γνώση αλλά και γλωσσικές δεξιότητες, μέσω της διατύπωσης ερωτήσεων, αναζήτησης μοτίβων, επιλογής στρατηγικών και της διατύπωσης συμπερασμάτων.


metamathisislogonew

Θέμα: Στην Άκρη της Γλώσσας μου - Συνηθισμένες Λέξεις για Ασυνήθιστη Επιρροή
Εισηγήτρια:
Έφη Κυρικάκη
Περιγραφή:

Όταν πρόκειται για την τέχνη της θετικής επιρροής και της πειθούς, ένα εργαλείο είναι πολύ πιο ισχυρό από όλα τα άλλα: η γλώσσα. Ποια είναι τα μυστικά για αβίαστα θετική επιρροή; Πώς το να έχουμε συναίσθηση της γλώσσας που χρησιμοποιούμε μπορεί να οδηγήσει σε αποτελεσματική επικοινωνία;

Διάρκεια: 30 λεπτά
Λέξεις-κλειδιά: Επικοινωνία, επιρροή, management, γλώσσα, ενεργητική ακρόαση
Αναλυτική περιγραφή: Τα τελευταία χρόνια έχουν συμβεί τεράστιας σημασίας ανακαλύψεις στον τομέα των νευροεπιστημών, εμπλουτίζοντας την κατανόησή μας για το πώς υποκινείται αποτελεσματικά ο άνθρωπος. Μέσα από παιχνίδια ρόλων, σενάρια και βιωματικές ασκήσεις αναγνωρίζουμε καταστάσεις που καθημερινά ζούμε και ανακαλύπτουμε πόσο ακόμα καλύτερα μπορούμε να επικοινωνούμε και να συνεργαζόμαστε.
Σε αυτό το workshop:

  • Θα συνειδητοποιήσετε τι σημαίνει "πρόσεξε τι λες γιατί ακούς". \
  • Θα ανακαλύψετε λέξεις δύναμης που, όταν χρησιμοποιούνται με συγκεκριμένο τρόπο, επηρεάζουν περισσότερο τις αποφάσεις μας.
  • Θα εξερευνήσετε τεχνικές θετικής επιρροής, που μπορεί να φαίνονται πολύ απλές, αλλά λειτουργούν εκπληκτικά.
  • Θα δείτε ότι, όταν χρησιμοποιήσετε στρατηγικά αυτές τις απλές ιδέες, θα εκπλαγείτε με το πόσο αποτελεσματικές είναι.
  • Πώς το NLP coaching αποτελεί εργαλείο βελτίωσης της επικοινωνίας.

…Επειδή αξίζει να εμπνέεις και να εμπνέεσαι!


metamathisislogonew

Θέμα: Εκπαίδευση Δεξιοτήτων του 21ου Αιώνα – Κλειδί Επιτυχίας και Ευημερίας
Εισηγήτρια: Έφη Κυρικάκη
Περιγραφή:
Αναγνωρίζετε την ανάγκη για αλλαγή εστίασης, που απαιτούν οι καιροί μας; Βλέπετε ότι η αγορά εργασίας απαιτεί κάτι πολύ περισσότερο από τα ακαδημαϊκά προσόντα; Ποιες είναι οι δεξιότητες που θα στηρίξουν τη διά βίου ανάπτυξη και πώς μπορεί να τις αποκτήσει κανείς;

Κατηγορία: Βιωματική παρουσίαση
Διάρκεια: 30 λεπτά
Λέξεις-κλειδιά: Δεξιότητες για τον 21ο αιώνα, μη γνωστικές δεξιότητες, διά βίου μάθηση, αυτοανάπτυξη, ευημερία
Αναλυτική περιγραφή:
Μέσα από παιχνίδια ρόλων, σενάρια και βιωματικές ασκήσεις σε αυτή τη βιωματική παρουσίαση:

  • Θα ανακαλύψουμε τις δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας του σήμερα.
  • Θα συζητήσουμε γιατί αξίζει να εντοπίσει κανείς τις προσωπικές του δυνάμεις χαρακτήρα.
  • Θα εξερευνήσουμε το πώς οι δεξιότητες για τον 21ο αιώνα συμβάλλουν στην ευημερία και την επιτυχία.
  • Θα δούμε γιατί η διά βίου ανάπτυξη είναι το κλειδί της απογείωσης.

careerinprogresslogo

Θέμα: Πως προετοιμάζεσαι για τους κοινωνικούς σου ρόλους(;)
Εισηγητές: Αγγελική Τομαρά, Αναστασία Τομαρά
Περιγραφή:
Ένα διασκεδαστικό και βιωματικό lab, όπου οι συμμετέχοντες εμπνέονται από αγαπημένους ήρωες της λογοτεχνίας, της ιστορίας, των κόμικς για να διαμορφώσουν τον δικό τους «ρόλο» στην οικογένεια, το σχολείο, τη δουλειά και να ανακαλύψουν πώς με τη μέθοδο του NLP (Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός) και του θεάτρου, θα αξιοποιήσουν τα δικά τους εκφραστικά μέσα ώστε να «ερμηνεύσουν» αποδοτικά αυτούς τους ρόλους!


athensacademylogo

Θέμα: Επισκευή και συντήρηση δερμάτινων ειδών
Εισηγητής: Άρης Παγούνας
Περιγραφή:
Βιωματικό εργαστήριο για την επισκευή και συντήρηση δερμάτινων ειδών.


ezgif.com gif maker

 

Κέντρο Σχεδιασμού Αειφορικών Δράσεων «ΑΕΙ ΦΕΡΕΙΝ»

Θέμα: Βιωματικό εργαστήριο – Ο καμβάς των Αξιών, Ικανοτήτων και Συναισθημάτων μας
Εισηγητές: Κάτια ΠαπακωνσταντίνουΙωάννης Χουλιάρας  - Μαριαλένα Καμπύλη
Περιγραφή:
Το βιωματικό εργαστήριο βασίζεται σε  εργασία του εμπνευστή του Business Model Canvas, Alex Osterwalder, έχει στόχο την περιγραφή, την αξιολόγηση και βελτίωση του επιχειρηματικού μοντέλου για μεγαλύτερη και υγιή ανταγωνιστικότητα. Με το μοντέλο αυτό εκφράζεται η μεθοδολογία, όπως και ενδεικτικές ερωτήσεις για τις διαφορετικές φάσεις της αποτύπωσης, αξιολόγησης και βελτίωσης μιας επιχειρηματικής ιδέας.
Τι θα ήταν όμως μια επιχειρηματική ιδέα χωρίς αξίες, προσωπικές ικανότητες και δεξιότητες και πάνω από όλα χωρίς την ενσυναισθητική κατανόηση του Άλλου; Μπορεί ένα επιχειρηματικό πλάνο να σταθεί χωρίς να μπει ο εμπνευστής/συντονιστής στη θέση του τελικού αποδέκτη (ωφελούμενου/καταναλωτή); Με αυτές τις ερωτήσεις επανανοηματοδοτούμε και καθοδηγούμε τις προτεραιότητές μας.
Το εργαστήριο δίνει την  ευκαιρία να βιώσουν οι συμμετέχοντες γνώσεις (business plan), αξίες, (επιχειρηματική  ενσυναίσθηση) και να οδηγηθούν σε ένα δημιουργικό αναστοχασμό που θα κινητοποιήσει και θα  φωτίσει δημιουργικές ιδέες και νέα οράματα.


4peoplematters square logo 300

Θέμα: Βιωματικό εργαστήριο - Ξεδιπλώνοντας τη δημιουργικότητά μας
Εισηγήτρια: Niki Anandi Koulouri
Περιγραφή:
Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το θέμα είναι πως θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας’, Πάμπλο Πικάσο

  • Τι είναι η δημιουργικότητα;
  • Μαθαίνεται στην ηλικία μου;
  • Τι θα έκανα, αν πίστευα πως είμαι δημιουργικός/ή;
  • Τι με εμποδίζει να είμαι δημιουργικός/ή;
  • Πώς μπορώ να ξεδιπλώσω τα ταλέντα μου;

Το σύντομο εργαστήριο ‘Ξεδιπλώνοντας τη δημιουργικότητά μας’ περιλαμβάνει διαδραστικές – βιωματικές ασκήσεις, ατομικές και ομαδικές, πλαισιωμένες με τους μύθους και την πραγματικότητα σχετικά με τη δημιουργικότητά μας. Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αξιοποιούν τα ταλέντα τους και να ζουν δημιουργικά και με νόημα, σε καλλιτέχνες και σε όσους αισθάνονται καλλιτέχνες.


kykloilogo

Θέμα: Θεατρικό Εργαστήρι Ενηλίκων
Εισηγήτρια: Ανδρομάχη Μαρκοπούλου
Περιγραφή:
Το θέατρο είναι ένας «τόπος» συνάντησης Τεχνών (εικαστικά, λόγος, μουσική) και ανθρώπων.  Ελάτε να δημιουργήσουμε τη δική μας θεατρική ερασιτεχνική ομάδα.
Το να ασχοληθεί κανείς με το θέατρο, ίσως πολλές φορές φαντάζει δύσκολο, για άλλους μακρινό… αλλά και γοητευτικό. Κρατάμε το τελευταίο. Σκοπός δεν είναι να γίνουμε ηθοποιοί, αλλά να ξαναβρούμε ένα κομμάτι της παιδικότητάς μας, να νιώσουμε την ελευθερία της έκφρασης, να καλλιεργήσουμε τη φαντασία μας, να ενισχύσουμε τη μνήμη μας, να αισθανθούμε ατομική απελευθέρωση, μέσα από μια κοινή δημιουργική δραστηριότητα. Το θέατρο συνδυάζει την εσωτερική μοναχική διαδρομή με τη συνεργασία μέσα σε μια ομάδα. Αφήνουμε το «εγώ» και ξαναμαθαίνουμε το «εμείς». Γνωρίζουμε τα εκφραστικά μας μέσα, τους τρόπους ανάγνωσης ενός έργου, τη γλώσσα του σώματός μας και στη συνέχεια την πειθαρχία και τους κανόνες που φτιάχνουν το δρόμο για το «ανέβασμα» στη σκηνή.
Για όλα αυτά, χρειάζεται, αγάπη, κέφι και συνέπεια.


iekenosilogo

Ειδική Αγωγή - Μαθησιακές δυσκολίες από το ΙΕΚ/ ΚΔΒΜ ΕΝΩΣΗ

Θέμα: Η σημασία της ανίχνευσης των διαταραχών οπτικής αντίληψης ως συντελεστικός παράγοντας της βιωματικής μάθησης στο σχολείο του 21ου αιώνα
Εισηγητής: Στέφανος Γ. Κούτρας

Περιγραφή:
Για την ουσιαστική μάθηση στο σχολείο του 21ου αιώνα διεθνώς τονίζεται η σημασία της πρώιμης και  έγκαιρης ανίχνευσης, με επιστημονικό και έγκυρο τρόπο των διαταραχών Οπτικής  Αντίληψης σε παιδιά, προκειμένου να καταστεί εφικτή η έγκαιρη εφαρμογή κατάλληλου εξατομικευμένου προγράμματος ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης. Σύγχρονες επιστημονικές έρευνες, διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα συσχετίζουν τις διαταραχές Οπτικής Αντίληψης με την πιθανή εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών.
Στο πλαίσιο του εντοπισμού των διαταραχών Οπτικής Αντίληψης εντάσσεται το Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης το οποίο χορηγείται σε παιδία ηλικίας 5 έως 7 και αποτελεί το μοναδικό σταθμισμένο ψυχομετρικό εργαλείο στην Ελλάδα για τις αντιληπτικές ικανότητες του παιδιού.


iekenosilogo

Σχολική Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός από το ΙΕΚ/ ΚΔΒΜ ΕΝΩΣΗ

Θέμα: Σχολική Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Ο ρόλος της Συμβουλευτικής στη διαχείριση του άγχους
Εισηγητές: Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λεμπιδάκη, Γεώργιος Λογιώτης
Περιγραφή:
Το θέμα της διαχείρισης του άγχους απασχολεί επαγγελματίες και εκπαιδευτικούς. Οι στρεσογόνες καταστάσεις εκδηλώνονται ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, ανασφάλειας και αβεβαιότητας. Το σεμινάριο επιδιώκει να ορίσει τις εκδηλώσεις άγχους και να προτείνει ενδεικτικούς τρόπους αντιμετώπισης. Εκτός από τη θεωρητική προσέγγιση θα προβληθεί ένα πρότυπο πρακτικού οδηγού διαχείρισης άγχους που περιλαμβάνει εργαλεία αξιολόγησης, ερωτηματολόγια και δραστηριότητες.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς, φοιτητές/τριες, και ιδιώτες. Οι ενδιαφερόμενοι θα κατανοήσουν θεωρητικά στοιχεία για την εκδήλωση του άγχους και τις συνέπειές του στην προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη και ενημερωθούν για τεχνικές πρόληψης και αντιμετώπισης του άγχους.
Στα πλεονεκτήματα του σεμιναρίου επισημαίνεται η παρουσίαση του πρακτικού οδηγού διαχείρισης του άγχους που περιλαμβάνει πλήρες υλικό, κατάλληλο να χρησιμοποιηθεί από επαγγελματίες και εκπαιδευτικούς. Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες, ως εν δυνάμει επαγγελματίες, θα εξοικειωθούν με το ζήτημα των στρεσογόνων καταστάσεων και εκτιμάται ότι θα επιζητήσουν την διεύρυνση των γνώσεών τους αναφορικά με τις βιοψυχικές καταστάσεις. Επίσης, η επιστημονική κοινότητα και οι ιδιώτες θα κατανοήσουν και ειδικότερες συνέπειες του άγχους που σχετίζονται με την περιθωριοποίηση των ατόμων, την αποτυχία και την προσωπική αποδυνάμωση.
~ Οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης "Εκπαιδευτική Ένωση".


anemoslogonew

Θέμα: MLM: Μια Μεγάλη Επαγγελματική Ευκαιρία

Εισηγητές: Νίκη Γκρέκου, Δημήτριος Σμυρνάκης, Κωνσταντίνα Αλμπανίδου
Περιγραφή:

  • MLM: Μια μεγάλη επαγγελματική ευκαιρία
  • Ξεκίνα σήμερα, κάνε τη μεγάλη αλλαγή
  • Φτιάξε τη δική σου επιχείρηση με μικρή ή και καθόλου επένδυση κεφαλαίου
  • Εκπαιδεύσου και λάβε υποστήριξη από μια εδραιωμένη εταιρία

Το MLM είναι ένα οικονομικό σύστημα του οποίου η φιλοσοφία στηρίζεται στην παράκαμψη των μεσαζόντων.
Είναι ένας χώρος στον οποίο δραστηριοποιούνται πάνω από 85 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως και ο ετήσιος τζίρος 120 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το MLM είναι σήμερα η πιο γρήγορα και δυναμικά αναπτυσσόμενη επιχειρηματική ιδέα στον κόσμο.


orizontaslogo

Θέμα: Επαγγελματικός Προσανατολισμός και διά βίου μάθηση: Οραματίζομαι το μέλλον μου και δημιουργώ εργασιακές ευκαιρίες, φτιάχνω από νωρίς δυνατό βιογραφικό

Εισηγητές: Νίκη Γκρέκου, Δέσποινα Μαλλίδου
Περιγραφή:

Ο στόχος:

  • Πώς να θέτω στόχους
  • Η προσπάθεια, η επιτυχία, η αποτυχία
  • Η αποτυχία δεν πρέπει να οδηγεί στην απογοήτευση αλλά στην πίστη

Η ενημέρωση:

  • Ενημερώνομαι για το εκπαιδευτικό σύστημα, για τις σχολές που υπάρχουν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, για και το αντικείμενο σπουδών που έχει το κάθε τμήμα.
  • Πρέπει να γνωρίζω τα μαθήματα που θα κάνω μέσα στη σχολή και τα εργασιακά δικαιώματα της σχολής που θα επιλέξω.
  • Ενημερώνομαι για τα επαγγέλματα του μέλλοντος, τι ζητά και τι θα ζητά η αγορά εργασίας στο μέλλον.
  • Πρέπει να κάνω σπουδές μετά το πανεπιστήμιο; Ποτέ και γιατί;
  • Πώς οι σπουδές μου θα γίνουν επάγγελμα.

Φτιάχνω από νωρίς δυνατό βιογραφικό

  • Έχω πτυχίο έχω και μεταπτυχιακό, μπράβο μου! Αλλά πόσες γλώσσες μιλάω;
  • Γνωρίζω τις ευκαιρίες που έχω μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα εντελώς δωρεάν να τελειοποιήσω τις γλώσσες μου;
  • Γνωρίζω πληροφορική;
  • Έχω εθελοντική εργασία;
  • Γιατί πρέπει να εργαστώ για έναν χρόνο τουλάχιστον μέχρι τα 25 μου;
  • Γνωρίζω τα ταλέντα μου;

Το όραμα: Κοιτώ ψηλά και κάνω όνειρα μεγάλα!


 

EducationFestivals

Φεστιβάλ Εκπαίδευσης 2016
Το Φεστιβάλ
Η Έκθεση
Οι Πληροφορίες
Η Λίστα Εκθετών
Το Συνέδριο
Το Πρόγραμμα
Οι Εισηγητές
Αλεβίζος Στέφανος
Αντωνοπούλου Πολυξένη
Γάκη Ερµίνα
Γκρίμπα Ελευθερία
Δεδούλη Μαρίνα
Ζαραφόπουλος Δημήτρης Σ.
Καλέντζης Αντώνιος
Κοτσιαφίτου Αναστασία
Κούτσικος Κώστας
Κουτσοπέτρος Χαράλαμπος
Κρέμερ Ίρις
Κωστάκης Σπύρος
Λαγουμίδη Μαριάννα
Λαγουμίδου Ιωάννα
Λιανός Πάρης
Μαστοράκη Έλενα
Μεταξά Ζωή
Μοναχός Δημήτρης
Μπουλούγαρη Κατερίνα
Παπαδόπουλος Γιάννης
Παπαναστασίου Φώτης
Παπανδρέου Αλέξανδρος
Σιγάλα Αγάπη
Σιγάλας Μιχάλης
Σπυριδάκη Αργυρώ
Σταθόπουλος Νίκος Β.
Στεφανή Χριστίνα
Τολιάς Δημήτριος
Τσάτσος Θεόδωρος
Τσούνης Χρήστος
Φούντα Θεοδώρα
Χαριτοπούλου Μαρία
Τα Workshop
Το Πρόγραμμα
Οι Εισηγητές
Αλειφέρης Ηλίας
Αντωνακάκη Μαριάννα
Γάκη Ερµίνα
Γεωργαλά Μαρία
Γεωργίου Ελισάβετ
Γιαννακοπούλου Βάσια
Γκρίμπα Ελευθερία
Δεδούλη Μαρίνα
Ευθυμιάδου Αλεξάνδρα Γ.
Καραγγελή Μαρία
Κεφάλα Ιζαμπέλλα
Μπακόπουλος Νίκος
Μπαλόγλου Ίρις
Ορφανού Ελένη
Παπανδρέου Αλέξανδρος
Σκαναβή Εύα
Σκουλάκη Μαρία
Τζιάσιου Ευαγγελία
Φόρος Νίκος
Τα Βραβεία
Οι Κατηγορίες
Η Κριτική Επιτροπή
Γκρίμπα Ελευθερία
Θεοφανίδου Κατερίνα
Κοκκίνου Κωνσταντίνα
Μπουλούγαρη Κατερίνα
Τζαμαρέλος Γεράσιμος
Γιατί να γίνω χορηγός
Προτάσεις Χορηγίας
Οι Χορηγοί
Τα Δρώμενα
Η Τοποθεσία
Ο Διοργανωτής
Φεστιβάλ Εκπαίδευσης 2017
Το Φεστιβάλ
Η Έκθεση
Οι Πληροφορίες
Η Λίστα Εκθετών
Το Συνέδριο
Το Πρόγραμμα
Οι Εισηγητές
Αδριανουπολίτης Κωνσταντίνος
Grammenou Gaby
Γεωργούλης Θανάσης
Γρηγορίου Μαρία
Δημόπουλος Κώστας
Δρ. Δερπάνης Δημήτριος
Δρ. Ράγγα Μυρτώ-Μαρία
Δρ. Χρηστάκης Μιχάλης
Θαλασσοχώρη Χριστοδούλη
Καταφυγιώτης Σπήλιος
Κεφαλάς Μάνος
Κοϊνάκης Γιώργος
Κοντοπάνος Αλέξανδρος
Κοσμίδης Μιχάλης
Κουγεντάκος Ανδρέας
Κρύπας Θωμάς
Κτενίδης Παναγιώτης
Λυμπεράκη Αιμιλία
Μακρυπλίδης Νίκος
Μαρκάκης Ιάσονας
Μάρκος Τριαντάφυλλος
Μιστριώτης Νίκος
Μιχαηλίδης Δημήτρης
Μοναχός Δημήτρης
Μπεθάνη Κωνσταντίνα
Μπουραντάς Δημήτρης
Οικονομίδη Ελπίδα
Οικονόμου Βασίλης
Παπαδάκης Κωνσταντίνος
Παρχαρίδης Γιάννης
Πατσέλης Νίκος
Πάττας Στράτος
Παυλάκου Τζένη
Πεφάνης Δημήτρης
Πολίτης Δημήτρης
Ραμαντζάς Δημήτρης
Σταθόπουλος Νίκος B.
Στρατής Κώστας
Τεντολούρη Φωτεινή
Τσιλιβής Βασίλης
Φιλανδριανού Αλίκη
Φούντα Θεοδώρα
Φυντάνης Δημήτρης
Χριστοδούλου Εμμανουέλλα
Τα Workshop
Το Πρόγραμμα
Οι Εισηγητές
Αθανασόπουλος Ιωάννης
Αϊβαζίδης Βασίλης
Αντωνακάκη Μαριάννα
Αραπάκης Λευτέρης
Βασιλάκου Ευαγγελία
Γάκη Ερμίνα
Γαλάζιος Κωνσταντίνος
Γεωργαλά Μαρία
Γιαννακοπούλου Βάσια
Γραμματίκα Μαρία
Δρ. Καραθάνος Γιώργος
Δρ. Κουλουμπή Ελένη
Ευθυμιάδου Αλεξάνδρα
Θανοπούλου Τζίνα
Καγιαβή Μαρία
Κατσούλας Στάθης
Κυρικάκη Έφη
Λαγουμίδη Μαριάννα
Μαστοράκος Στέλιος
Μολφέτας Μάριος
Παπαναστασίου Ιωσήφ
Παπανδρέου Αλέξανδρος
Παπαργύρης Γιάννης
Πατσέλης Νίκος
Παφιώλη Μαρία
Σκαναβή Εύα
Σταθόπουλος Νίκος B.
Τρικοίλης Γιάννης
Τσιαμαντά Γεωργία
Τα Βραβεία
Οι Κατηγορίες
Γιατί να γίνω χορηγός
Προτάσεις Χορηγίας
Οι Χορηγοί
Τα Δώρα
Η Λίστα Δώρων
Πάρε-Δώσε
Η Τοποθεσία
Η Κάτοψη
Ο Διοργανωτής
Φεστιβάλ Εκπαίδευσης 2018
Το Φεστιβάλ
Το Περιεχόμενο
Η Τοποθεσία
Ο Διοργανωτής
Η Έκθεση
Αίθουσα 1
Αίθουσα 2
πεζόδρομος οδού Θεσσαλονίκης
Τα Βραβεία
Οι Κατηγορίες
Υποτροφίες
Οι Δράσεις
στην έκθεση
στην αίθουσα
Συμμετοχές
Το Πρόγραμμα
Οι Εισηγητές
Αλμπανίδου Κωνσταντίνα
Γκρέκου-Καρακώστα Νίκη
Καλεράντε Ευαγγελία
Καμπύλη Μαριαλένα
Καποδίστριας Παναγιώτης
Κουλούρη Νίκη Anandi
Κούτρας Στέφανος
Κυρικάκη Έφη
Λεμπιδάκη Μαρία
Λογιώτης Γεώργιος
Λυχναράς Άρης
Μαλλίδου Δέσποινα
Μαρκοπούλου Ανδρομάχη
Μάτης Χρήστος
Μπόρεκ Κωνσταντίνος
Μπεχράκη Ηλιάνα
Παγούνας Άρης
Παπακωνσταντίνου Κάτια
Πόμμερ Αντιγόνη
Σμυρνάκης Δημήτριος
Τομαρά Αγγελική
Τομαρά Αναστασία
Φωτεινάκης Φώτιος
Χουλιάρας Ιωάννης
πεζόδρομος οδού Θεσσαλονίκης
Τα Δρώμενα
μέσα από το φράχτη
έξω από τον φράχτη