fbpx

stefani xristina

Η Χριστίνα Στεφανή είναι Σχολική Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας.

Σπούδασε Χημικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διδακτική της Χημείας και τις Νέες Τεχνολογίες και κάτοχος Διδακτορικού στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.

Διορίστηκε στη Δημόσια Εκπαίδευση μετά από εξετάσεις του ΑΣΕΠ και έχει υπηρετήσει σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια, μεταξύ των οποίων το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ελληνικού, το Μουσικό Σχολείο Ιλίου και το Πρότυπο-Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων.  Έχει υπηρετήσει επίσης στα Παιδαγωγικά Ινστιτούτα της Ελλάδας και της Κύπρου, καθώς και ως Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.

Έχει συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας για τη σύνταξη Προγραμμάτων Σπουδών και την εκπόνηση Εκπαιδευτικού Υλικού.

Έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η εργασία της «Alternative conceptions and difficulties of students regarding the quantum mechanical model of the atom”, βραβεύθηκε στο 6th World Congress of Theoretically Oriented Chemists WATOC 02, που διεξήχθη στο Lugano της Ελβετίας, τον Αύγουστο του 2002, ως η καλύτερη στο section: Education.

Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε συλλογικό τόμο, σε έγκριτα ελληνικά περιοδικά, καθώς και στο περιοδικό Journal of Research in Science Teaching.

Ενδεικτικά:

  • Μπομπέτσης & Στεφανή (2004), “Εφαρμογή της Ομαδοσυνεργατικής Μεθόδου στην Εργαστηριακή Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών”. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 8-9, 22-31
  • Στεφανή Χ. (2005), “Εποικοδομισμός και Φαινομενογραφία: Η αναζήτηση του κοινού τόπου στο «πλαίσιο» της μετανεωτερικότητας”. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, Έρευνα και Πράξη, Ε.ΔΙ.Φ.Ε. Τρίμηνη Έκδοση για την Εκπαίδευση, Τεύχος 8-9, Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2005, σελ. 47-54.
  • Stefani, &, Tsaparlis, G.(2009), “Students’ Levels of Explanations, Models, and Misconceptions inBasic Quantum Chemistry: A Phenomenographic Study”. Journal of Research in Science Teaching, 46, 520–536
  • Στεφανή Χ. (2011) “Το Πρόβλημα της Αναπαράστασης και η Αναζήτηση Εναλλακτικών Διδακτικών Προσεγγίσεων στην Κβαντική Χημεία”. Συλλογικός Τόμος: Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική των Επιστημών, Επιμέλεια Κ.Σκορδούλης κ.α., Εκδόσεις Νήσος, Αθήνα 2011.

Education Festival 2016

Το Φεστιβάλ
Η Έκθεση
Οι Πληροφορίες
Η Δήλωση Συμμετοχής
Η Λίστα Εκθετών
Το Συνέδριο
Το Πρόγραμμα
Οι Εισηγητές
Αλεβίζος Στέφανος
Αντωνοπούλου Πολυξένη
Γάκη Ερµίνα
Γκρίμπα Ελευθερία
Δεδούλη Μαρίνα
Ζαραφόπουλος Δημήτρης Σ.
Καλέντζης Αντώνιος
Κοτσιαφίτου Αναστασία
Κούτσικος Κώστας
Κουτσοπέτρος Χαράλαμπος
Κρέμερ Ίρις
Κωστάκης Σπύρος
Λαγουμίδη Μαριάννα
Λαγουμίδου Ιωάννα
Λιανός Πάρης
Μαστοράκη Έλενα
Μεταξά Ζωή
Μοναχός Δημήτρης
Μπουλούγαρη Κατερίνα
Παπαδόπουλος Γιάννης
Παπαναστασίου Φώτης
Παπανδρέου Αλέξανδρος
Σιγάλα Αγάπη
Σιγάλας Μιχάλης
Σπυριδάκη Αργυρώ
Σταθόπουλος Νίκος Β.
Στεφανή Χριστίνα
Τολιάς Δημήτριος
Τσάτσος Θεόδωρος
Τσούνης Χρήστος
Φούντα Θεοδώρα
Χαριτοπούλου Μαρία
Τα Workshop
Το Πρόγραμμα
Οι Εισηγητές
Αλειφέρης Ηλίας
Αντωνακάκη Μαριάννα
Γάκη Ερµίνα
Γεωργαλά Μαρία
Γεωργίου Ελισάβετ
Γιαννακοπούλου Βάσια
Γκρίμπα Ελευθερία
Δεδούλη Μαρίνα
Ευθυμιάδου Αλεξάνδρα Γ.
Καραγγελή Μαρία
Κεφάλα Ιζαμπέλλα
Μπακόπουλος Νίκος
Μπαλόγλου Ίρις
Ορφανού Ελένη
Παπανδρέου Αλέξανδρος
Σκαναβή Εύα
Σκουλάκη Μαρία
Τζιάσιου Ευαγγελία
Φόρος Νίκος
Η Δήλωση Συμμετοχής
Τα Βραβεία
Οι Κατηγορίες
Η Κριτική Επιτροπή
Γκρίμπα Ελευθερία
Θεοφανίδου Κατερίνα
Κοκκίνου Κωνσταντίνα
Μπουλούγαρη Κατερίνα
Τζαμαρέλος Γεράσιμος
Η Δήλωση Συμμετοχής
Γιατί να γίνω χορηγός
Προτάσεις Χορηγίας
Οι Χορηγοί
Τα Δρώμενα
Η Τοποθεσία
Ο Διοργανωτής

Εγγραφή στο newsletter

Προηγούμενες Εκδηλώσεις

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης